Va ja ä lyckli

Klockan är 07.07 och ni kanske undrar vad tusan jag gör uppe såhär dags? Har ju ändå latsemester och kan sova till 2 om jag vill. Men nej jag vaknar runt 5-6 varje dag här. Utvilad och sådär. Jag har nog fått den där crazy genen som pappa har, som medför att man gillar att gå upp 4 på morgonen / NATTEN.

Övriga sällskapet här tycker ju det är toppen för jag går ju då och paxar stolar vid poolen före alla andra på Paradise Villa.

Sen så kollar jag facebook. Vet ni hur härligt det är att vakna i thai och har en MILJON statusuppdateringar att läsa på morgonen? Menar.. När jag sover så uppdaterar ni hejjvillt, sen vaknar jag upp med en hel buffe av diverse ord & bilder som jag frenetiskt kan like'a.

Jag borde slänga min iphone. Eller skicka hem den. Fast bara tanken av att göra det gör mig lite orolig. Min iphone är min andra hälft.

Tomorrow is THE day. Jag landar i sydney. Vet att jag TJATAR hål i örona på nära och kära när jag är hemma om australien. Tackar för ett otroliga tålamod med mitt tjat. Tänk er då hur glad jag är idag. Kl 16 ska ja ta taxi härifrån, ta minibåt till fastlandet, taxi 1 timma till flygplatsen. Kl 21 går mitt direktflyg och jag landar 10.00 i sydney imorgon. Gilla.

Ska bo hos en god vän David & hans pojkvän över nyår ( snällt av dom för alla hostel ligger på 4000 kr isch över nyårsdagarna ) sen 2 januari tar jag in på hostel och inväntar Sanne från thai & en tjej som heter Linnea. Sen får vi se vart vi hamnar med boende.

Igår var det 32 grader varmt. Just nu sitter jag i sarahs röda mjukisshorts & linne på altanen och kom på att jag inte har frusit en gångsen jag åkte från sverige.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så härligt det är Moa o läsa om allt du är med om, fortsätt njut! Kramar i massor Kerstin

2012-12-28 @ 21:19:59
Postat av: Kerstin

Vad kul att du läser Kerstin!! Hoppas du har det bra med :) kramar!

2012-12-29 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0