Happy new year

Igar tog David & Dwayne upp pa deras tak i skyskrapan vi bor i och visade mig utsikten. Idag ar det nyarsafton och solen skiner. Ska mota upp ca 20 svenskar ikvall som jag ska fira med. Vi ska forsoka komma sa nara fyrverkerierna som mojligt, vilket blir en utmaning, for det ar ca 8 miljoner i sydney denna helg. Det ska skjutas 7 ton fyrverkerier pa 5 olika platser. Fyrverkerierna kostar Sydney ca 100 miljoner kronor. maste ju ses! Gott nytt ar gott folk :)
Harbour bridge och operahouse till vanster
pool
balkongen gar hela vagen runt, finns bastu och pool.
.
.
.
fina David & Dwayne som later mig bo hos dom over nyar.
alskar mina nya jeansshorts, kommer aldrig ta av mig dom tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0